Nicke oh Nilla, youknow

Dagen va lite halv galen och stressig!
Vi hade världen verksad. byggde sydarmerika på en frigolitplatta, efter skolan va det ju kabarén :)
Pröva min nya kamera i dag, premiääär! Jag älskar den :)
Så vi kör på bilder i dag ist för massa supertråkigt text :)
So let´s go ;)


Nilla oh Nicke dåra..



SYDAMERIKA



- Min outfit, tröja - tryckt själv, shorts - H&M, tröja - agnes fredperry, väska - longchamp.
- vimmeloutfit nummer ett, hihi, hittade på Sofia, skit snygg, men inte kommer jag ihåg vart det kommer ifrån (a)


Bolibompadraken emma, som jag kommer ha i morrn på utklädningsmötet på spej. :)


bänkade på första raden :)




SOMMAR I DAG , FAST MEST I GÅR (a)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Norea

Fina bilder :D

2009-05-28 @ 21:32:45
URL: http://www.betongpopcorn.devote.se
Postat av: Emilia

usch va ful ja va där!:D

2009-05-29 @ 20:41:56
URL: http://kaffesump.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0