min födelsedag.

Äntligen äre dagen, hihi. 13 år, det är ju fett mycket tänk att vara med om 13 jular, 13 sommrar, och allt det dära :)
Och så blevman ju tonåring på köptet.. "/
men va i skolan i dag iaf, hande tänkt att hjälpa till på robinsondagnen, men fick aldrig kontakt med rektorn, så..
Men jag blev grattad vart jag än gick i dag, och faktiskt redan i går av dom ivriga, sixten, victor och norea, haha..
På gympan gick vi till groppen och splea freespy ( hur stavas det? ) haha, fast vi kom dit fyrtio minuter innan...
men det va chill att bara ligga där i solen och sola, och kolla på när alla killarna cyklade ner för backen.
Jag va iallafall målgöraren som alla i mitt lag sa, haha, på driv ofc, men ändå, dom flest målen gjorde jag och det va ju nästan 15st :P Kasnke va att jag blev vald att stå i mål området och ta emot alla freestpys så det blev mål men ändå :)
Vi vanna alla matcher utom en som vi spela lika., hihi.
Efter gick vi ner till piren och några badae men inte jag :P
Agnes va den ända tjejen som bada, emma kunde inte frö pollen jöö.
men calle, jakob,victor,felix, anton bada, jag glömde väl ingen nu va ? hmm...
Sen åkte vi tillbaks till skolan och kolla på huckenberry finn... och fick sluta tidigare.
Efter skolan va jag med emma, arvid och agnes hos arvid, splea något konstigt och kul spel, som alla gilla utom agnes, men sen skulle arvid packa påsat till typ vårruset eller nåt, så vi gick till mej och ritade av varanda på min nya whiteboard, vi la oss under den och rita av varandar :P
haha, alla blev skit lika fast ändå inte.
Sen åkte jag med mamsen och köpte min kamera, det blev en  nikon coolpixs 220, den är typ klarblå :P
Men den håller på att ladda i 10 timmar, men sak använda den i morrn i skolan, då det är världenverkstad i tvådagar..
Jag ska ha bygga världsdelar av frigolit och sen bygga kända verk av glass pinnar och limpistol :D

jaja, mn nu ska jag sova för i morrn äre  oxå klassens kabaré... :P





inga mer dåliga mobil bilder, :)


snyggingar ;)


en av bilderna från piren, ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i efterskott ;)

2009-05-26 @ 20:48:30
URL: http://saramaric.blogg.se/
Postat av: Sara

Föresten, snajsig kamera ;)

2009-05-26 @ 20:50:48
URL: http://saramaric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0