Med Joanna :)

Sitter nu i på landet hos joannas mamma, utanför uppsala.
det är sol och jättevarmt! Äntligen sommar igen ?`
Jag är så trött på moln och regn nu!
Vi har varit ute och fäktats, spelat fotboll och kört stort plockepinn.
Vi hade ett litet missöde med mixern, vi skulle gör smoothie...
men mixen finkad inte så vi hälde över allt till typ en annan mixer, men den funka inte heller...
och inte lampan heller så vi ringde joannas mamma och hon sa att elan kanske hade gått eller nåt.
Men när magnus kom hem så funkade allt, vi hade prövat lampan som aldrig funkat och kontakten som bara funkar om lampan är på -.-
men då hade vi redan mosat allt med en gaffel ist. hah, med det blev gått.
I morrn ska vi till grönan ska bli super nide :)
bilder kommer


Jag dåra, hos johanna innan :P


smoothie , jummi ;)


Super heta halsband jag gjorde åt joanna :)


min landet outfit (a)
shorts - H&M     steps - H&M    linne - joannas från bikbok


Kossorna rymde bokstavligen från mej och joanna... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0