Mälarhöjdsbadet.

Jobbig skoldag, vi skulle ju ha gympa i märlarhöjdesbadet i dag, trevligt trevligt, men dit pallar man ju inte gå,och på morgonen glömde jag cykeln, typiskt. Gick på rasten för att hämta den, men glömde så klart nyckeln i skolan. Prövade en en gång på lunchen och då fick jag med mej cykeln. Stack till emma och hennes gulliga kattar , Bamse och tuffsan ( tror jag ), men dom är mer kända i namnen Calle och Agnes. hihi. Du är så himmla söta! Fast dom lucktade kattmat och kattbajs... Vi åt nudlar och lyssnade på lite av musiken till festen på lördag, det ska bli så himmla nice, alla kommer typ vara där, typ 45 pers i emmas lockal (?). Sen cyklade vi till mälarhöjdsbadet för att ha gympa, brännboll och innan så bade några, jag har faktiskt inte badat än i år, de va tänkt att föra på en övernattning i valborgshelgen, men så  blev det inte.. Vi körde tjejer mor tjejer och killar mot killar, vi mötte tjejerna i 6d. Vi ägde dom, gjorde mer frivarv, lyror och vi brännde fler en dom, men ändå vann dom med ett poäng, aja, vet inte riktigt hur det gick till, lackade nog lite på en del som inte hjälpte till utan bara chilla och va ivägen för dom som vill satas för att vinna, men jag är en liten vinnarskalle... så sorry för det.
Efter skolan gick jag, arvid, emma och malva till arvid och hoppas stuttsmatta, klar massa coola grejer (a)
och baka fyra sjukt stor choklad bollar. mums, fast orkade bara äta halv, :P
Men Arvid åt upp allas rester :O att han palla , jag måde fett illa sen.
Vid 5 stack jag till skolan igen med emma och malva, emma skulle köpa grejer till festen och malva skulle träna gympa som prya i såmbarnsgrupp, själv kolla jag på min lilla syrra som hade huvudroll i sen skolpjäs om rymden, den va nice, sen blev det korv och cola. träffa vera, lovisa och anna där och hände runt lite på skolgården.
Blev kär i veras cykel oxå dåra ;)
Men vi lånade/bytte, så nu har jag den hos mej :D
I morrn äre skololisgala.. sksa bli ganska nice, börjar 8:45 och ska äta lunch 10, och sen åka till galan.. :D

 
Veras underbara cykel :)


Halva min chokladboll.

P U S S A R F R Å N  M E J ! < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0