Linnea och Signe :)

Hejsanhopp ;)
haha, lite flum, vet inte varför :P
I dag va det slööjd, jippi, nääästan klar med min underbara kjol! okeej, måste skärpa mej..
Sen på lunchen satt jag med Emma och Arvid som diskuterade "aja" och typ googlade eller nåt sånt, haha.
Efter skolan gick jag och Linnea till planen och mötte Abbe och typ någon Fabian...
Sen kom Linnea H, någon Natha och Dennis, vi stod typ och gjorde inte så mycket, och det va seriöst helt sjukt iskallt! Så jag och linnea gick hem till Jacob K, och där va Joel, Vi va iskalla och värmde oss ett tag och lånade han perfym (a)  hihi innan vi gick hem till mej och myste och hade trevligt, som alltid :D
Blev inte så mycket träning... det måste vi bli bättre på Linnea, kom igen nu nästa tisdag
Nu måste jag plugga... ååh nej, och städa lite,
 
"ooooooohhhhhh ooooooooooohhhhhhhhh living on playing" - linnea och signe text, haha
" Wi äär de norwigen böger," Wi äär de norwigen homusexuellet" haha och " det tarnsfunksurenen" - Läs med norge dilalekt så får du fram min och emmas hunor, :)

P U S S P Å E R < 3


- 1. Linnea...
- 2. hihi
- 3. (...)
- 4. i parken idag ;)
- 5. Jag
- 6. Jacob och Joel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0