Här Kommer Svaren ;)

Nu har jag tagit mej tid att svara på era små frågor i frågestunden :

Var brukar du köpa din kläder ?
Jag köper nog min kläder lite över allt.. Jag köpter det jag tycker är fint.

Vilka är dina favotit affärer ?
Nja, jag gillar många affärer, men hamnar nog ofta i, H&M, Ginatricot, MQ, Topshop, Monki och Bikbok..
Men det finns många fler jag gillar ;)

Har du något djur ?
Jaa, jag har tre stycken fiskar, Karusell, Caramell och Caluppo, fast egentligen är bara Caluppo "min".

Är du kär i någon ?
Tyvärr är svaret nej tror jag, inte just nu. Men det är klart man saknar någon..

Vilken är din favorit Ben & jerry´s ?
ååh, jag gillar många.. men jag har nog lite förkärlek för Cookie Dough.. :)

Vad ska du göra i sommar ?
jaa, i sommar ska jag nog åka till Skara sommarland och Åland som är lixom stora saker, annars ska jag nog vara hemma, och chilla med kompisar ;)

Om du skulle göra ett eget klädmärke, vad skulle det då heta ?
Jag vet inte, kanske Fridström ? Jag hade faktiskt ett märke förut som jag ritade kläder till, allstå mitt lilla egna efter som jag älskar att designa, och det hetter Unik och Späsefik ( med den stavningen! )

Vad vill du utbilda dej till ?
Just nu vill jag bli Inredningsarkitekt och designer... hihi.

Har du någon favorit outfit ? ( lägg ut en bild ?)
jag har nog ingen favorit så där, men just nu sitter jag och grubblar på när jag kan andvända en outfit som jag tycker är ganska fin...

Finns det några föremål du inte skulle kuna leva utan ?
Man kan nog leva utan de mästa, men det skulle bli så kul utan mobilen och datorn, om man inte ränkar med typ spis och kyl och sånt ;)

Gillar du någon just nu ?
Det svaret hittade ni högre upp..

Vad andvänder du för smink dagligen ? ( lägg upp bild ? )
Jag andvänder faktiskt bara mascara.. :)



Define-a-lash mascara från Mayblline,
Jag andvänder den fast diamnondblack.


outfit.. t-shirt - Linnea Kaarto superfina (a), Shorts - H&M, Stepps - H&M.

Kommentarer
Postat av: Norea

Vi har samma mascara ;)

2009-05-22 @ 11:21:43
URL: http://www.betongpopcorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0