Dagen innan.

I dag firade jag min födelsedag litegrann :)
Fick massa presenter och tårta med farmor, sen gick vi på teatern, den va skit bra!
jaa, orkar inte skriva så mycket, ska upp tidigt i morrn...
Men jag fick :
en digitalkamera, jag sak välja ut i morrn.
en t-shirt med svart text från ginatricot
ett grönt linne med typ ögon och nos på från H&M
en bärbara spegel och hårborste, perfekt för väskan.
två par svarta tights från H&M
ett par vit och svart randiga tights från ginatricot
500kr av farmor, antagligen blire skolavslutningsklänning av det.
Örnhängen av en kompis Helene m. familj.

Dagens bilder till ära :

örnhängerna


Jaag :)


Jammiii :)


Outfit : Tröja - agnes fredperry, t-shirt - ginatricot,  linne, tigths och steps - H&M



Kommentarer
Postat av: Sara

Vart köpte du örhängena? :O

2009-05-26 @ 20:51:37
URL: http://saramaric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0