27 center.

i går dåra, va jag med joanna, natha och agnes till grönan :)
Johanna och Karin va där och skulle vara spöken i spökhuset.
Johanna va jätteläskigt! shit asså! Jag va dåra skit rädd i spökhuset efter som det va första gången (a)
och johanna och alla andra skrämde mej rejält, fast lite kul va det ju ;)
men agnes hade jui guldkort och johanna och karin fick vip band, så fördrev jag, joanna och natha tiden och pengarna på glass, varma chips, dounats och lotter. vi tävlade mor varandra på alla möljliga tävlingar och splea choklad hjulet en gång. och jag vann! en stooor center, yes. när vi mötte dom andra igen åkte johanna och agnes extrem och vilken min jag fick när jag kom med den där stora centern, en döddande blick och meningar som " fy fan då signe, du vinner ju gämt!" ååååh, vann du igen!?" och varje gång den gula raden åkte förbi oss hörde man "siiiiiigne!!" haha men jag bjöd alla, innan vi åkte hem, jag, joanna stck till natha och åt innan vi gick till spej.
riktigt nice:)

bilder kommer när jag kommer till pappa :)

PUSSPUSS


Natha, Karin, Joanna och Jag utanförspökhuset :)


Johanna va skitläskigt dåra :)


CENTER (a)


MER :D

Kommentarer
Postat av: Nina

åh,gud vad jag saknar diig<3

vi två föralltid gumman:)

älskar din blogg,love nina

2009-05-21 @ 19:33:13
URL: http://fiinanina.blogg.se/
Postat av: Signe

tack, älksar dej oxå!<3

2009-05-21 @ 19:45:13
URL: http://signefridstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0