Talang över gränser,

I dag va de talang över gränser, precis som rubriken säger, de blev ungefär som jag tänkt mej, eller lite roligare..
först hade jag dans, jag har dansat förut så de va inte så jättesvårt eller roligt! Jag och Amanda, Emilia, Hanna, Hanna och Hanna, haha tre hannor, flummade lite, mest jag och Amnada och Emilia. Vi skulle köra dans stop, kom två fötsta gången förlorade finalen mot... Linus, men ändå ganska stolt, sen bestämde vi oss för att bara dansa runt i ett led och störa alla andra, inte jätte lyckat så tillslut kom vi på att vi bara skulle hoppas på stället, så alla åkte ut samtidigt.
Sen hade hon gjort någon koregrafi som vi fick dans och lalalala..
Jag hade förväntat mej god mat efter som bredäng är "känd" för sin goda mat, men nej, de va så klart någon konstig fisk som smaka usch. Så hungiga gick vi fel och kom till centrum. Men pengar i fickan och en mage som bara kurrade hamnade vi i bredängslivs, och köpte någta sesamkakor. Inte de bästa med helt okej.
Efter lunchen hade vi kör, de va ganska roligt för en gångs skull, jag älskar ju och sjunga så de kasnke inte va så konstigt... Juste talang över gränser är när vi från mälarhöjdensskola och sexorna från bredängskola blandas och gör aktiviteter.
Jag och linnea bestämde oss för att fika med Norea efter efter som Erlend och Oskar skulle äta tidigt och kasper va sjuk, då va de roligar att fika. köpte värsta stora marängen, MUMS. fast onyttigt. önskar att jag kunde säga att de va bara den gången. men nopp, sötsaker blir de nästan varje dag. jag måste sluta. funderar på godis förbud, men de kommer nog inte hålla. måste sluta på egen hand. Och inte ha en där jävla feman i fickan varje dag, som får mej att tänka en eller några godiar gör inte, bara för fem kronor. och sen blir de fem kronor varje dag..

Sen så gick jag och linnea hem till mej, men jag hade så klart glömt min nycklar och ingen öppna, så jag och linnea hängde i tunnelbanan och spärrvakten blev ganska funderdsam när vi satt där i typ en timme lite överdrivet, men nästan och när har gick på rast och satte upp den där bra skylten som säger att man bara behöver notera tiden, kom vi på att vi kunde stcika till Erlend ändå, men han kunde typ inte... så spärrvakten såg oss vänta ett tag och sen precis när han gick se oss gå ner på perongen och precis när han är tillbaka komma upp igen, och sitta där ett tag till. haha

Men jag och linnea hade tråkigt så vi klättra upp på berget, eller vad man sak kalla de ovan för tunnelbanan och satte på musik och dansa och flummade, ALLA stirra och tyckte vi va konstiga men när alla tittade kom vi på att vi skulle vika till dom som stirra, haha
Sen såg vi Jon hos natha och gick dit, snacka en stund och sen va med när Jon, Stoffe, Aleks, Natha och Saga körde burken, jag och linnea räkna och gömde oss tsm och lidade personen Berit, Hah.
Sämt va vi nog oxå. Men bäst på att röja Aleks gömställen.
Efter att sprungit runt oppå deras tomt och blivit sjukt leriga hittade vi spår av Morris, de låh typ 10 bajs högar som va ner tramade som igen hade sett innan, alla försökte lukta på sin skor, vi måste sett roliga ut.
Sen gick jag, jon och linnea mot mitt och jons håll, och drog linnea efter oss efter som hon ville åka till erlend ändå, hon blev en liten full bäbis som vi fick släpa på och skratta med! Jag tro jag kommer bli tusnen år gammal!
Sen tog jag och linnea de lugt hemma hos mej och prata om tomaterna vi ska köpa i morrn och så vanligt tjejsnack, Kaxper frågade om de va snuskit snack ochdå sa vi att de inte va de och att de kallade killsnack och så förlängde vi vår levnadstid nåra år till.
Men nu måste jag hämta min jacka och byxor som borde vara lerfria nu.
PUSS SIGNE

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0