Skämtet.

i dag va jag utklädd till kille, fråga inte varför, men alla tjejer i min klass hade tänkt att lura killarna, mend e gick inte jättebra. Vi gjorde iordning oss utan för musiken, en sjua skulle ha musik så dom stirra ut oss, pinsamt.
Jag hade på mej ett par cheap monday, en canada, ( hehe ) mina vita skor oeh en storstorstor the north face väst. och ett par lovika vantar, och typ en mössa. Alla killar har sjukt tråkig humor, men alla tjejer hade jätte kul i alla fall.

JUST NU ÄR JAG SKIT STRESSAD!
om en timme och 45 minuter ska jag vara möta min kompisar och åka till hajken och jag har inte packat klart, ni kasnke tycker att jag borde packa men jag sitter hos Arvid, hur de nu kommer sig. Jo, jag är utelåst. För så fikade jag Arvid, Emma och simon. Sen kom jag på att jag inte hae någon nyckel..Fuck.
Så nu är jag jätte stressa.

men nu stack Emma och Arvid. Och jag och simon sitter och diskuterar om att klasserna. och om att 6a är den bästa
Men snart hoppas jag pappa kommer hem annars kommer jag inte hinna packa klart.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Ah, skolpolisgalan :$

2009-03-29 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0