Nu eller aldrig.

Ny har jag börjat om på min blogg, igen, suck, att de aldrig ska gå att få den bra och med färska inlägg ?
Precis när jag täckte börja om för ett liten tag sen hände en lite grej som jag egentligen inte fattar fören nu, tror jag. Jag vet inte om jag fattar det nu heller.
Alla säger saker man inte kan stå för, saker man inte menar, saker man borde ignorerat, alla gör helt enkelt fel någon gång. Den här gången höll de på att gå riktigt fel! de är därför jag inte börjat om förren nu, nu när det är livet efter.

Men med det här har jag insett mycket. Säg aldrig något du inte kan stå för, eller något som förstör vänskap.
Du förlorar på det i längden. Förlåt till er som förtjänar det.
Efter som allt blev fel med en blogg, så ska jag vara väldigt försiktigt med sånt jag skriver. Hoppas att de lyckas.

Men nu är jag i allafall jag glad. Är samns med My. Är helt överlyckligt. du fattar inte hur mycket jag saknat dej.
du har alltid funnits där och jag hat aldrig riktigt fattat hur mycket jag älskar dej fören du försvann. Men nu tänker jag aldrig släppa dej igen. Aldrig! Jag älskar dej!

Och jag tänkte oxå bara nämna att Linnea är underbarast och betyder för mycket. Om du någon gång kommer lämna mej kommer jag inte finnas kvar.

I dag va de matteprov! Jag kommer ha många fel, men hoppas såklat på de bästa. Är lite stolt för jag gissade på en uppgift som va extra svår som inte räknades med i resultaten för att vi inte jobbat med km3.
Jag tror jag fick rätt! en aplod till mej i så fall. i morse krama jag my! och nu är jag lyklig igen.
Skulle varit skolpolis i morse oxå.. men jag försov mej. vilket är ganska uselt av mej. Men sen va de prov första lektionen så ville inte stressa, stackars bea som får stå själv.
Efter skolan åkte jag till stan med min faster, leta bikini, hitta en snygg men köpte den inte, för den fanns bara i lite stora stolekar tänkte köpa den sen, men när jag kom hem sa natha att hon hittat en bikini och de va såklart den jag tänkt köpa. fan, nu får jag leta igen.  Men istället kom jag hem med en blå tröja från gina tricot för 99kr. Den som  jag önskat mej jättelänge. så blev i alla fall lite nytt, i morrn är det talang över gränser i bredäng. Själv har jag inget i mot bredängarna med de är aktiviteterna som är usal. De är så himmla tråkigt! Jag ska ha dans och kör, BUU! Och alla min kompisar hamna typ i grupp 2 och själv sitter man i grupp 4. jippi ser verkligen fram i mit morgon dagen. De ända bra med talang över gränser är att vara i bredäng här i märlarhöjden är de ännu tråkigare på talang, för i bredäng har dom världensgodaste skolmat  om man jämnför med våran, usch! i dag va de pyttipanna! torr som snus, haha
Fast de va jätte kul, först satt jag med linnea, calle, simon,oskar och my,

Oskar häller vattnet från hans soppa på Calles pyttipanna när calle hämtar bestick:
Calle: Fan va vattning min pyttipanna är! Usch!
Jag och Linnea: ASGARV!
Calle: men seriöst, den är helt blöt!
Jag och linnea: ännu mer GARV!
Calle häller bort vattnet till oskars tallrik för att oskar inte ska äta mer.
Calle: Jag häller bort vattnet, titta de bara rinner!
Jag och Linnea: skrattar som fan.
Oskar: Visst.
efter 5 minuter,
Signe och linnea: Asgarv!
oskar: Haha Calle fatatde du inte att de va vattnet från min soppa som vi hälde på din mat !?
Calle: VA ? Nej ?
Signe och linnea: HHAHHAHAHAHA
Oskar: de är därför dom skattar!


Men efter talang över gränser ska jag kanske vara med Linnea, kasper och erlend i alla fall, något bra!
Men nu måste jag sluta, igen kommer ändå orka läsa allt de här,
Puss Signe.

Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0