My day.

I dag försova jag mej, kom i väg sent, men de gjorde tydligen Calle oxå så vi gick tsm till skolan, men agnes hade redan gått när vi kom till henne.
Sen hade vi so i 6e's klassrum, inte så intressant med dom hade roliga höselskydd, hah sånna som byggarbetare har, du vet ? För att man inte skulle höa alla andra, men man hörde allt även fast man hade dom på.
Först på insåg jag att mobilen låg bredvid ytterdörren, där jag lagt den innan jag låste, yes!
Så efter musiken fick jag springa hem och hämta den och spanska böckerna jag oxå glömt.
Men på musiken skulle vi skriva om låtar, hamnade med Matilda, Andreas L och Felix. De gick väl så där, Felix ville skriva om kebab pizzaz -.-
Men till slut valde vi låtarna, Baby goodbye av E.M:D och Jag går och fiskar av Per Bajashög (a).
DE VA VÄRLDENS USCH MAT!
Kalopps med fettklumpar, men jag va superhungrig så de blev potatis och kalopps sås.
Rasten va så himmla skön! UNDERBART VÅR VÄDER!
Jag och linnea satt opoå scenen och lyssna på flash back låtar som How to save a life.
Sen kom typ Erlend, My och Calle.

Efter skolan va de vårat trevliga snack, om bråket.
Allt va väl lugnt fick inte allt jag ville säga sagt med de spelar inte så stor roll.
Efter som jag är samms med my är jag nöjd.
Inga planer på att bli "bästis" med Johanna och linnea, direkt.

Sen gick jag och linnea och köpte tomater, haha min 40 spänn blev sex tomtater och en Corny (a)
Sen gick jag och linnea till mej och lekte med våra nya vänner, tomterna.
En blev ett hjärta och en bleb Erlends kuk, :P
Efter middagen gick vi till centrum för att möta Erlend, fast vi han inte va med honom så mycket, och Kasper kunde inte komma dit, men jag ska vara med dom i morrn.
Vi va ovan för tunnelbanan och typ snacka och klättra runt.
Sen stressa jag vidare till scouterna, de va inte så kul i dag, eller massor med skratt med att ha lite käder på sig och sätta upp ett vindskydd i skogen är inte kul. Men de va bara som en träning tills Hajken nästa helg.
Fast sen övertalade jag alla att vi skulle göra varm saft, hah.

Men nu måste jag sova, ska bada i morrn på gympan, ska jag ha den blommiga eller den blå bikinin ? (aa)
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS


        <---------- ett hjärat (a)
                    Bilder kommer på våra finna skulptuer,

Juste! Jag fick upp linneas batteri lucka på mobilen, lätt! Men de hade bara hennes mammas pojkvän och jag klarat, för den är typ cp och skit konstig. hehe PUSS IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0