movienigth

i går va de ju movienight! yaay! vi hade skit kul!
på efter middagen åkte vi till skärholmen för att köpa för alla pengar, alla la 50 spänn förutom arvid som la 75. haha
Vi gick på öb för dom har så billigt godis, och de va helt fäskt typ. och sen köpte vi masssor med chipas och läsk.
Min snören och nötkräm aksnke inte va så dumt va ?
sen åkte vi hem till agnes och typ snackade lite och fixade i ordning i vardagsrummet där vi skulle sova.
vi åt svampbobtoast och hällde upp allting vi köpt i skålar.
Sen kom dom andra och vi typ kolla på film, epicmovie och american pie 2. Och hade skit kul.
sen hade arvid lovat att spela en extra match så han skulle vara vid tunnelbanan klockan 9, -.-
Men lovade att inte väcka alla andra. så klockan ett kom agnes mamma och sa att vi skulle släcka men att vi fick prata.
Så de gjorde vi fast typ klockan 2 ist. Vi maserade varandra, haha de va jätte skönt :P
Sen somna typ arvid när han kom på att han skulle upp om sex timmar och vi lät honom sova.
Sen låg vi andra och snackade om ALLT mellan himmel och jord. De va riktigt mysigt! Och roligt. heh Jag berätta till coh med sakjer jag inte sagt till nån.. aja.
Sen klockan 5 bestämde vi oss att sova iallafall även fast vi inte va trötta. men alla somna nog direkt.
Jag sov på golvet, de låg två madrasser där, så vi sa att man akulle ligga med huvdet på den tjockare och benen på den som va jättetun. ett stort missttag, hela min rumpa va skit öm när jag vakna. den tunna madrassen va som att sova på golvet och sovsäcken va inte så tjock så de gjorde skit ont. Sen väcktes vi av ARVIDS alarm halv åtta. YES två och en halv timmars sömn! Han lovade men de hjälpte inte, va så jävla trött och försökte sommna om men de gick inte, de va bara calle som lyckades halv sova efter de, alla andra låt och pratade och gick på reservenergi.
Sen gick vi ut och hoppa studsmatta! först gången i år, eller nej gjorde hos arvid mitt i vintern med de räknas nästan inte.
De va riktigt varmt, VÅR hallelulja. (a). Vi har redan bestämt att göra om de fler gånger i sommar och typ på påsklovet...  de hände masssa mer oxå men har bestämt mej att inte skriva mer om de...
Sen tog jag och emma bussen hem.

Va skit trött så sov typ tre timmar på eftermiddagen. Men nu kan jag inte skriva mer, ska kolla på robinson...
men nån bild kanske kommer från movienight om man inte ska kalla de talknigth (a)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0