Jag, Linnea, Kasper och Erlend.

I dag simmade vi på gympan, ganska kul fast jag och agnes va där typ 20 minuter innan vi började så vi bastade, vi va små tomater när vi kom ut i simhallen sen, pinsamt.
Vi fick simma 250m bröstsim och 100 rygg. Inte så svårt tycker jag, men jag har nog väldenssämsta teknik! Jag flyter lixom inte, eller vad man nu ska säga..

Jag gick med Johanna P hem, voi snackade och de kännes skönt, fattade att hon kände sig lite out, men nu verkade de bättre, hoppas hon fattar att hon är välkommen. Vi snakade om allt som vi gjort efter som de blev som de va och är.
men så de är, alla gör fel. de är inget man kan komm abort från, och alla har förändrats, de är bara att inse.
till och med jag, även om emma säger att jag inte gjort de, och man behöver inte påpeka de negativa av de, men man kan uppmuntra att göra på andra sätt.

Efter skolan slutade jag så klart sist, som vanligt -.-, Men dom underbara väntade på mej.
Sen gick vi hem till mej, vi gjode inget speciellt inte de roligaste jag gjort, vi typ prata och lyssna på musik.
Sen skulle Erlend åka och klippa sig, de blev kortare, såklart med fint. Vi gick ett litet mms som berättade de..
Men kasper stanna kvar, och vi snaka lite mer. De är skönt att bara snacka, asså inte om folk utan om sig själv och allt, så alltså, inge skitsnack, mer tvät om. Vi snurrade riunt, runt jätte länge och blev helt groggy* :P
Efter Kasper oxå gått va linnea och jag på mitt rum och snackade ännu mer och drogade flash back låtar, som :

- How to save a life - the fray
- Howie day - Collide
- Bleeding love - Leona Lewis

Men oxå typ Love story - taylor swift och everything - lifehouse och jospressen - Hacken Mixen Pulverizen.
ÄLSKAR DOM LÅTARNA. tihi.

i morrn blire movienight hos agnes, berättar mer sen. Och sen ska jag till mamma, då blire gamla sega data efter som vi inte hunnit fickat internätet till min laptop där, så kanske inte skriver lika mycket då, vi får se.

love, signe.

    
    Linnea snurrar                       dagens outfit                      

Kommentarer
Postat av: Linnea K

Hahahah, cp bild på mig :) Fast du är fett söt <3



Hahah, jospressen, våran låt ;) <3

2009-03-29 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0