Dagen före,

I dag badade vi i västertorp påp gympan, de va kul. vi fick bada fritt och sen simma i 10 minuter. Hann simma typ 275 meter. Jag kasnke simmar lååångsamt ? eller ? aja whatever, de är ju jätteintressant.
"jag tar och skriver en bok" ( citat till emma )

Efter skolan gick i allafall jag,emma,arvid och simon tsm till korsningen. Och snackade lite.
Sen gick jag och emma till mej. Vi läste bloggar och letar runt på nätet och typ åt glass, sånna glassmonster som vi är.
Jag måste sluta, för annars kommer jag ha jättedåligt samvete i sommar när jag står vid glasskiosken. För då kommer alla träning för bättre kondistion och lite minder fett ( erkänner ) med linnea vara bortkastad.
Men vi hade iallafall kul, och snackade om en bli burk, hosthost och ett par smuttsigt eller inte K. Hahah emma, 
 
I morrn ska  vi tjejer till tullgårdskolan och vara med en sexans tjejer och den klassen killar kommer till våra killar, de ska bli nice att slippa killarna och skolmaten för en dag. ;) ;) ;) ;)
HAHHA, berättar mer i morrn!

Hajken.
I morrn åker jag på hajk. de ska bli kul och super jobbigt. Ska gå i tre dagar. jippi.
Men de är kul för man pratar så mycket, :P
Och så ska vi sova i vindskydd i två nätter oxå..
bestättar mer efter. Asså, jag vet scouting låter som - leta myror!
Men de är faktiskt mycket mer! och vi leter aldrig myror!
Vi gör mycket roligt och saker som jag aldrig kommer glömma!
Jag tror de är en utmaning. folk vågar inte pröva för dom är rädda för att inte palla. eller ? Jag vet inte ?
Jag tycker iallafall de är riktigt kul ibland, kanske inte när vi gör knopar eller tvättar av vindskydden efter hajker, men de är värt de för de kommer roligt sen.
Ni som prövat och slutat, DE ÄR ANNURLUNDA NU!
Ni som aldrig prövat, PRÖVA. om du vågar.
NI som tycker de är skit töntigt, TYCKE DE; MEN STOPPA INGEN ANNAN OCH DÖM INTE FÖR NI HAR INTE PRÖVAT.
För d eär faktist kul. Så mobba inte.
För jag älskar de!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0