Back for a minute.

Hej! Nu är jag tillbaka! saknat mej ? haha.
I dag är de WOFFELDAGEN! Jag älskar wofflor! men i skolan va de så klart typ kycklinggryta, yes!
Efter skolan gick jag, joanna,karin,natha och emma hem till natha.
Vi hade lite kul, och va lite busiga. men typ inget av de vi ville göra funka, inte wii, playstaionet eller xboxen och stoffe ville inte hjälpa till. Men de gick bra ändå. vi spela life och twister, haha. Och åt jätte god kyckling, igen fast typ hundra gånger godare än skolans, fast de är väl typ alla mat !?
Sen stod tven på ocoh ett insag om... kyckling kom upp! om att man hittat jätte mycket glasbitar i något kyckling märke och att dom kalla tillbaka alla som köpt de för att de kunde finnas stora glasbitar i, usch. tänk att tugga glas.
Men vi hade egentligen tänkt att äta wofflor och så, med de blev de inte. typiskt. Men jon va där oxå och gjorde choklad bollssmet, mums, men vi fick inte smaka. Men de är bra för jag ska få bättre kondis och sluta äta godis och sånt på vardagar, eller iallafall mindre. Jag och linnea va ute opoch sprang i går, klubbacken-västertorp-klubbacken, nice och så pausa vi i lunget och lekte i trädkojan :P
I morrn ska vi bada igen på gympan. "niceigt"
 JUSTE! på musiken i dag spelade Marie upp tre låtar hon skrivit själv! Hon  är superbra på att sjunga och låtaran va heltunferbara! JAG ÄLSKAR TEXTEN! hon sjung tre för hala klassen! jag skulle aldrig vågra! Men hela klassen va som förhäxade, och några grät lite, de låter överdrivet men de va jätte bra. Sen kom några andra förn årskursen och lyssnade och grät :P

PUSSPUSSPUSS


oj, jag kanske glömde skirva om att jag varit hos mamma och världenssegaste ´data ? och därför inte skirvit... Puss igen


Kommentarer
Postat av: natta

öhhm NATTA!xD

2009-03-27 @ 17:26:11
Postat av: Anonym

haha, men jag säger natha x)<3

2009-03-29 @ 21:25:13
URL: http://signefridstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0