trötta emma...

Firar sommarlovet med emma, fast hon hatr typ redan somnat när vi kolla på filmen...
I dag så träffade jag, emma, calle, Max, Felix, Victor, Sixten och Jakob H. Hos Sixten och va i sixtens källare...
Sen stack jag och emma till min provfilmning, för svt. juste kankse inte sa det, emn i går från ingenstans ringde svt mej och frågade om jag kunde komma på provilmning id ag, så vi åkte in så fick jag typ bli filmade och läsa ur ett manus...
åååh, jag är inte trött! men emma bara sover -.- (...) booring xD

men aja, i morrn blir jag av med min mobil, den åker in på lagning, och på torsdag åker jag på läger är borta en vecka och har då ingen mobil... så ni kan inte nå mej.

- jag dissar inte på mer sms, kan bara inte svara eller läsa dom... -

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0