tjejfest.

´kom nyss hem från olivias fest, mysigt mysigt.
Vi åt massor och snacka och lyssna typ på musik.
Vicki, Emma H, Emma J, Hedda, Agnes, Jag, Linnea och Sofia var där. och oliva ofc.
Jag gav choklad, daim summer lemiditon ( ? ) och toblerone och ett face kit från H&M, bilder kommer.
Annars så var jag i ulriksdal i dag, så det kommer massa fina blommer och en ny header, i morrn när jag kommer till pappa, men först måste jag och emma bli klara med bildspelet.
Så om vi hinner, sen kasnke det ska bli myskväll med crewwt oxå, vi får se..
TISDAG! - the real summer starts :)

Men nu sitter jag och väntar tåligt på mail som jag vet inte kommer fören på måndag, och lirar lite gitarr :)
PUSS`PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0