Stan och Skärholmen på samma dag...

Sitter här och äter och ( jag erkänner ) grubbra lite på " komplimangerna " jag fick seent i går kväll..
Jag trode verkligen inte de dom sa från början, innan jag fick reda på det, haha nästan ingen fattar, men jag tror jag håller det för mej själv :) Det är ju trotts allt min blogg om mina tankar och min vardag.. men ska inte skriva så mycket omj min vardag om det inte händer något speciellt..

I dag , ( hah jag skulle ju sluta ? ) vakna jag och emma halv ett :O:O ( ovanligt )
När vi bästemde oss för att åka till stan, insåg vi att vi sovit bort mer än halva dan, och kom inte i väg fören halv 4. ojoj..
Vi åkte till hötorget, och hittade ett "turkstång" där dom solde massa med shutter shadows ( stavning är inte min grej.. )
Jag köte silvriga och emma rosa..
Sen gick vi till Yves rocher´s egen affär. hihi, jag hade väsrta tur :)
Hittade den nya perfymen green summer som luktar underbart! För 175 kr, 75ml :)
Sen tittade vi runt lite och gick till tc, och åkte till skärholmen för att kolla på en kniv till mej, men det fanns ingen..
Men jag köpte godis till sommarpaddlingen jag åker på i morrn :)
MUMS! Här kommer massa bilder från idag :)



Perfymasken :P



Mina shutter shadows ( hmn ? rättstavat ? (A) antaligen inte :P )


Godiset :)



Perfymen :)






Yaay, bilder på mej, :P
Min outfit idag:
jeansen, svarta linnet, vita tröjan, från H&M
Gråa tjocktröjan är linnea ks men oxå från H&M
Ballerinaskona från dinsko
kameran är en Coolpix, nikon S220 från Expert
Väska - gamal från mamma..
3 Åkband från grönan , hihihihi ( ej guldkort )
Shutter shadows från ett "turkstånd"





PÅ TUBEN :):)

Men nu måste jag sova, ska upp kvart över fem i morrn, sen sticker jag till sommarpaddlingen.
ps, vi ska åka till någonstans i norge sen paddla en älv till sälen :)
Ska bli super nice, see yaa. om ca en vecka :D

Kommentarer
Postat av: Benji

Shutter Shades is the shit :D vinn ett par i min blogg vetja:)

2009-06-11 @ 02:10:44
URL: http://www.retrostyle.se
Postat av: Dessie

Kan du fixa min hether,please?jaja men älskar dig finasete

ps,snygga solizzar

2009-06-12 @ 23:11:54
Postat av: Nina

Snälla kan inte du fixa min hether?snälla finaste du,love u

ps,snyggaste solizzarna du har

2009-06-12 @ 23:13:13
URL: http://fiinastenina.blogg.se/
Postat av: Sara

Du skojar! Har du Shutter shades?? Nu blir jag jäkligt avis :/

Dina kläder va ju också sjukt snygga ;)



Fin header :) Tror du att du kanske kan hjälpa mej med min? ^^

2009-06-18 @ 12:58:11
URL: http://saramaric.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH de stavas shutter shades

2009-06-21 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0