Sorry allihopp :)

Inte skrivit på ett tag.. men min bortförklaring är att jag är hos mamma, tills på lördag och fast det riktigt fult upp!
Sist jag skrev var i torsdags, och sen des, :
Fredag : Pizza med Matilda, Beatrice och Karin. Sen mys hos mej med Matilda och sova över... notime...
Lördag : Stan för att leta efter skolavslutningsklänning! Och skor, ( bild kommer) Och sen grillfest med Hanna, Notime... och hos mamma,
Söndag : Först av det mackor och jordgubbstårta hos famor och fira min födelsedag igen, och att minfast kom hem från USA efter två månader. Fick en baseball tröja, och 200:- och saker från kidrobot :) Sen var det grillfest hos mammas gamla kompis, super mysigt och gott! :) Notime..
Måndag: ( idag ) Lite tid, efter att ha solat och fixat med bildspelaet med emma, köptglass med Linneak och skrivit svenska och ett cv :) pusta ut..
Kommade framöver som ursäkt ifall det inte bil ett inlägg på en dag, men bara kanske det blir så...
Tisadag: slöjd! syklart min kjol, sen grönan med kamratstödjarna, GRATIS :) 12.00 - 20:00 ska jag vara där..
Onsdag : först heron city med skolpoliserna klockn 10:00 efter det casting med my och sen kåravslutning i groppen :D
Torsdag : MAMSENS FÖDELSEDAG och måste jobba på bildspelet...
Fredag : ( kanske lite tid ) men det va någoting... jag vet det..
Lördag : Fest...
Söndag : till pappa, så då kommer bilder :)

yes, that's it :) pussii på er (a)

Kommentarer
Postat av: evelina eriksson

sv; jag fotograferar med DSC-H10 (:

2009-06-02 @ 11:41:15
URL: http://eevelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0