SOMMAR...

Tänkte bara nämna sådär lite kort innan jag sticker till Göteborg i morrn..'
att på sommaren äre ju oftas sol och fint väder och inte så mycket data..
Så jag vet inte hur mycket jag kommer skriva, även fast mina sommar planer inte är så stora..
Utan de är väl inumprinsip (?) Göteborg i morrn, Åland om typ två veckor... jaa..
annars så kommer jag väl vara hemma...  så slå en pling, om du har lust att träffas :)
eller typ kontakta mej på något sätt :)
- juste frågor och shit om bloggen (och annat...) kontakata mej på [email protected]


Are going to miss yaa, it summer.


RING MEJ (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg fast det var inte en komentar det var mest en komplimang

2009-06-25 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0