ny inskaffat.

Hejsan, sitter här själv i totalmörker, eller så är det bara för att ljuset från datan är de ända och jag bli bländad av det och ser inget annat... ? xD
Jag har börjat jobba av inlägget om gbg, men mycket hände och det finns måånga bilder!
I dag satt jag i telefon med min älskade barndomsvän ( om vi kallar varandra )
Kim Larsson:)
Har inte träffat dej på ett år, men snart kommer du till stockholm, eller antagligen iaf, och då kommer vi ha det bääst!


I dag träffa jag Vera och skaffe lite nya stuff från sommar rean :)


Läppglans Yves Rocher 2 för 25:- (Vi tog varsitt ) ord: 30:- / styck









Jeans tights från Ginatricot 149 :-     ord : 299:-
Rosa T-shirt från Weekday, Cheap monday ( provvara, ett exemplar typ..) 20 :-
Mjukis shorts från BikBok 49:-           ord : 99:-
Randig tröja från Ginatricot 149 :-     ord : 149 :- :'(

Andra bildedr från dagen xD



Jag och Vera har kul med zspeglarna på Monki :)


SKA HA (a)  från bondelid, ( ejrea *snyfft* ) 399:-      iloveit!

Juste surfarunt lite och hitta ett roligt test!
Det funkar faktiskt! Så prova :)
http://gud.us/lovetest.php?page=642891
- Jag blev den kärleksfullatypen, lalalala

xxxx

Kommentarer
Postat av: kimpan '

tack för den 1 timmen å 25 minutrarna på telefon älskling . saknaden är stor , men vi hörs snart igen . pussar (; <3

2009-07-01 @ 15:56:36
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0