Midsommardagen.

Så va midsommaren avklarad.
Nu äre bara sommar framöver, lugna soliga (?) dagar fulla av roligheter.
Efter midsommar känns det som sommaren börjar på riktigt, eller hur :)
Jag är supertrött efter att ha komit hem och sedan kollat AFV och ätit godis.
Jag är en riktig godisråtta! Men i sommar ska jag inte äta så mycket godis, utan stasa mer på glassen.
Glass hör till sommaren, inte godis ?
Men vi får se, godis är ju faktiskt lixom lite som en drog..

Midsommaren blev lyckad, och jag hade det bra med emma.
alla bilder kommer i morrn eller på måndag, då jag kommer tillbaka till pappa igen.
Saknar faktiskt sommarpaddligen, det va jättejobbigt där, när man frös skiten ur en, men dom två sist dagarna va så himmla bra. och resten oxå, nu när man tänker på det efter åt..
aa, jag vet inte riktig vad jag ska skriva om midsommaren, förren bilderna kommer upp, det har hänt massor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0