MIDSOMMAR!

Så va det midsommar igen, haha.
Men jag ska åka till Sala strax och fira min midsommar där som vanligt.
Vi brukar fira i sätrabrunn och sen åker alla vänner hem till Gun och har det kul och sover där.
Men i år sticker jag dit med EMMA :)
Vi kommer ha det roligast!
Tar emd kameran så några bilder lär det bli..

HÄR KOMMER BILDERNA :)


sjukt mycket packning för EN natt...


på vägen stannade vi på sveriges största, GODISSTOPPET :)


emma sent på kvällen, då vi åt spytåtran


spytårtan, men den är sjukt god, ILOVEIT.


oh, jordgubbarna, mums :]


weyne på sne... som oxå njöt av spytårtan...


vi red oxå, hillevi och mariam och hästen emil, som är tio år äldre än mej,
hehe det stod det på boxen xD


emma redo för att sitta upp.


emma rider :) apploder :)


Jag red oxå, helt själv faktiskt, ( stolt ) det gjorde inte dom andra xD


Jag trava till och med :)

aja, blev inte så många bilder... hade inte riktigt tid för kameran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0