Hemma.

Hejsanhoppsan,
Ska strax sticka ut tror jag, känner mej instängd efter 132 timmar ute i dfet fria (a) haha
Kom hem i går, heltslut. fast sov lite på bussen.
Paddligen va riktigt kul, förutom:
- Det booring väder..
- Kalla kvällar och nätter.
- Böltadagar
- Gick runt i forsen ( men vilket äventyr )
- och hmn, blöt mat.
- och ( sista ochet) inga kläder.
japp paddligen va skit rolig och massa glattfolk var där, jag såklart, joanna,karin,natha och kikki, and the boys, ehm.. oliver, hasse, adrian, gustaf och niklas. glömde igen va ?
och massa ledare, XD
Vi har paddlat 8 mil, tror jag det va.. från norge till sälen iaf.
På vägen har vi stött på massa saker, som att jag och joanna gick runt i en fors, och fick dra ner kanoten ned för en hårdfors ca 100m i ISKALLT vatten, och allt blev blött, exakt allt, förutom min necesär, sovsäcksöverdrag, bikini och en godis som låg i en annan sealbag i en annan kanot. Har oxå tappat en tand i en brio och träffat på två norska peddofiler, hahaha. och en massa annat! Har uppleft den kallaste natten jag någon sin sovit.
Det har varit helt underbart nu efter åt, men tuft när man var där..
aja, hade inte min kamera med, men kanske finns bilder ändå,...

Fortfarande ingen mobil.. och i morrn sticker jag till Sala och firar midsommar, kommer hem sen igen..

Kisses

Hittalitebildersomkommernu :)

Sommarpaddligen 2009


Natha, Kikki, Jag, Karin, Ola och Joanna när vi väntar på våra kanoter :)


Karin, Natha, Joanna , Ola och jag, tränar på självförsvaret.


Wille och Joanna mosar Stiwii med sealbags.


Natha som lyfter Karin dåra :)


Kikki, Jag, Niklas och Gustaf väntar på minibussen.


Adrian, Kikki, och jag i minibussen..


Jag, Uffe och Ola.. ( konsten med att paddla är att lifta )


Och konsten med att hålla sig varm är att vara i ledarnas läger, och om man har tur får man smaka
alla godsaker ola har med sig.


Frukost, havregrynsgröt smakar bajs så alla äter mackor för att bli mätta...


Karin och Joanna i en fors.


Natha och Jag i en fors.


Kikki, och Joanna...


Innan jag åkte, :)


Avslutar med två stolta scoutbilder på mej :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, men de är bara för att du är så duktig ;)

2009-06-18 @ 16:29:52
URL: http://saramaric.blogg.se/
Postat av: Adrian

Tur var det iaf att godiset inte blev blött!

Det e ju faktiskt det absolut viktigaste på ett läger ;)

2009-06-18 @ 22:30:22
Postat av: Anonym

Hah, såklart det är adrian, fast det va bara två av mina godiar som klara sig, du vet.

Inte min påse som alla andra åt upp.. hur slämmiga dom än va, haha :P

2009-06-19 @ 10:55:59
URL: http://signefridsrtom.blogg.se/
Postat av: kimpan'

du länkar till fel blogg !

http://kiimpans.blogg.se

ska de va (y)

2009-06-19 @ 17:10:02
URL: http://kiimpans.blogg.se/
Postat av: My

Tummen upp!



Det äger att vara scout :)

2009-06-21 @ 19:55:35
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0