FÄSTING...

Tjenare ;)
I dag sova jag hos Vera och va med henne till klockan ett, vi träffade Lowe lite på slutet, men sen lämnade jag dom ensama för att åka och ta fästingspruta mot TBE eller vad det heter.
Det gjorde inte särskilt ont tyckte jag, men det tyckte min syrran..inte hennes favorit sysselsättning, dåra.
Sen direkt efter det åt jag en mos bricka i bilen innan jag åkte till kåken för att städa efter paddligen.
Gud va mycket det va att städa, och gnugga rent alla kasruller som va fullständigt dränkta av sot. och upp och ner till vinden.. aja, allt lönade sig nog kan man nästan säga, men massa skratt till maten då alla åt pytt-i-panna, roligt namn, det har jag inte tänkt på faktiskt... aja.
Nu sitter jag här och är lite stressad, måsyte packa och duscha, fixa skivor och fixa med lite bilder..
för i morrn åker ju jag till GÖTEBORG :)
Ska bli så roligt! Ska hälsa på Clara som jag inte sett på år.. ( nu lät det som gammla tanter som typ inte träffas på 30 år ) aja..
Så här kommer liite bilder...


Endabilden på det tråååkiga, joanna som skrubbar, här efter ska de bara bli glad bilder ;)




Mums pytti-i-panna... (a)


Den coola ketchup flaskan, ( eller hur det stavas ? )


Den va jätterolig xD

Och den kunde spruta låångat, 3m! :O


Och in i joannas mun, nästan..


Och joanna trilla ... som vanligt, hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0