en liten lista för tråkighetens skull.

baxad, av agnes.

Om mig själv

namn:
Signe
födelsedatum: 960525
stjärntecken: Tvilling,
stad du bor i: Stockholm :)
glasögon/linser: neejs
tandställning: noppi
sjukdomar: nej ?
husdjur: fiskar, yeah
syskon: lillesyrran
Vilka är din absolut bästa vänner:  ehm.. venne, barndomsvännerna, och Linnea Kaarto och Emma Jiredal, think + några..
vem är du kär i: min hemlis, men antagligen inte den du tror.
Min kropp: hmm..
hur lång är du: lagom ? 158 cm :)
vilken sko storlek har du:  oftast 38
är du nöjd med din kropp:  Nja, jaa.. antagligen..
Skulle du kunna plastikoperera dig: NEJ
välj en sak du tycker är fulast med dig: många saker delar plats :P men vem bryr sig -.-
vilken ögonfärg har du: bruna
vilken hårfärg har du: brun typ svart alltså :P
har du lång överkropp: Tror inte det. ???
har du långa naglar: ganska..

Mina önskningar

du skulle egentligen vela heta:
typ, Signe, haha, men det finns många fina namn.
du skulle egentligen vela bo i: hus what ?
din högsta önskan är: min hemlis too.
du skulle vilja ha: massor med saker...

Mitt rum

vilken färg är det i ditt rum:
blått o vitt.
har du en tv i ditt rum: nopp.. behövs inte :P
har du en dator i ditt rum:  Ja, egen dell laptop, min älskling :)
har du en säng i ditt rum: vem har inte ? :) ( vångingssäng -.- )
vilken färg är ditt påslakan: grått rutingt :)
har du kläder på ditt golv: Ja, alltid
har du tidningar på ditt golv:  Nej, tror inte det..
har du något annat på ditt golv: aah, massor med saker :)

MIN DATOR :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0