vinbärspaj och bad :)

Jag och Kim tvingade oss själva att ställa alarm i morse oxå ;)
fast kim vakna såklart inte, -.- och jag palla inte klättra ner för min vingliga vångingssäng för att väcka henne (a)
Så jag ingde henne och hon vakna på engång av singnalen, haha, hon kanske trodde att det va hennes drömprins som skulle ringa ? who knows ? Vi stack ut lite och va tvungna att plocka vinbär dåra ...

aja, sen stack vi till mälarhöjdsbadet där vi chillade med Emma, Joanna, Gurra och Emil.
Hoppa och bada, snacka och spela ;)
Efter att killarna stack och så gick vi oxå hem te mej och skulle baka vinbärspajen som va till min faster och farmor som namnsdag present. Men pappa va inte hemma, -.- fast han sa att vi skulle komma hem klockan tre för att göra pajerna. men vi bosatte oss i parken, och snackade om things, meest killar faktiskt... oh jag och emma försökte gräva oss till kina, gick inte så bra kom typ 40 cm.. vi hade små spadar såå..
När pappa äntilgen om bakade vi pajerna och sen stack vi till en kinaresturang vid hötrorget och åt super god mat ;)
innna vi satte på filmen bridget jones dagbok :)

lite bilder xd


kiimpan vid badet ;)


Gulliga emma ( y )


"strike a pose " <3


spela nöödrar xd











Superheta sommarbilder med iaf två snygga underbara tjejer på ! ( y ) <3
Bilderna tagna av joanna, mästerfotograf.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Nina

sötnosar!

2009-07-23 @ 19:26:35
URL: http://fiinastenina.blogg.se/
Postat av: Nina

synes i morrn sweetharts

2009-07-23 @ 19:32:36
URL: http://fiinastenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0