Vilken stämmning!

Mamsen väckte mej i morse tidigt vid 10, vet inte varför, men jag fixade min naglar med lite gilitter iaf innan vi stack te odenplan för att äta lunch med min faster, det va gott, klyfpotatis och kycklig och halomi. Vi åt på cafet Blåbär, som va gansak fint faktiskt ;) Sen skulle jag visa en affär fär mamma och syrran, men mitt lokalminne visade sig inte vara det bästa så vi börja utanför bibloteket och fick ca 6 gator åt höger för att sadan gå upp en gata och sjugator tebax, alltså så gick sex gator bört för att hitta till affären som låg en gata före den vi började på. Vi va oxå på statsbibiloteket där min faster jobbar, lånade några ljudböcker och dom två sisa delarna av Emma & Daniel serien av Mats Wahl.
Den första delen läste vi i skolan, den söög, men jag är nästan klar med den avdra nu, och det va mkt bättre, ( fick läsa i en och en halv timma innan allsången började xd )

Sen stax vi till skansken vid fem ungefär, och gick först runt lite vid scenen när dom repade och sen fick amma försig att gå in bland sittplatsterna och fråga om dom tomma platserna va löediga, och vi hittade faktiskt en halv bäch som vi fick plats på :O:O:O
Sen när dom gick igenom hur vi skulle viffta med händerna och hur vi skulle skrivak och lalalal, så kollade dom bänkarna så det satt fyra på vaje, och dom bakom till vänster satt tre på en och två på en, och dom bah, när "persolnalen" kom med två st om skulle sitta där till, mamamn bah, okeej.. men ni får en plats på vaje bänk för vi har vcäntat här sen halv tio, jag bah :O:O:O vi satt mkt bätre än dom och vänta bara en halvtimme, hahah, sucker ;)
Stämmninge nva på top och det va helt underbart, sååå mycket bättre än vad jag trott från början xd.
Folk som , afterdark ( han som klärut sej te tjej ), babbasan ( en till sån där killtjej (a' ), TIMO!, Miss Li, H.E.A.T och någon mer va där, :)
Timo och Miss LI va såklart bääst, fast typ mest Timo såklart :)
Hillevi fick Andres atofrag medans jag nöjde mej med ett kort ;)
Fast det går ju inte att ladda in .. såå
Så det blir bilder från svt... men mina är snyggare xd
Ps, det av den bästa pubilekn någonsin svor Anders på >-<
Och det va 18.000 i publiken xd


after dark, näcken och babbasan'

'
Timo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0