Varför skapade gud rubriker ? -.-

DAGENS LÅT: Utan dina andetag - Kent
DAGENS KLÄDSEL: badet : adidasshorts, vittlinne och vit t-shirt, Bio + kväll : svarta tights, röd och vit randig tröja, vitt linne, och grå tjocktröja...
DAGENS DUSCH: Va i går.. och badet fuka för i dag :)
DAGENS FRISYR: toffs + utsläppt och hårnål.
DAGENS MAT:  en kyckligbagett, fanta, cider och popcorn
DAGENS HÄNDELSE: badet och bio med kompisarna :)
DAGENS FAVORIT: Femman ;)
DAGENS VILL HA: kärlek
DAGENS SAKNAD:   linnea k
DAGENS ÄLSKLING: Vera
DAGENS COOLASTE: sixten oh simon
DAGENS SKÖNASTE: gurra
DAGENS SÖTASTE: Vera, Sixten, Simon och Gurra :) <3
DAGENS BÄSTA HÄNDELSE: att bada med dom underbaraste.

tänkte börja mitt inlägg på ett nytt sett i dag, baxat från kimlarsson, som kommer hir 19 juli i typ en vecka och ska bo hos mej :) läängtar älskling :)

Härligdag! ooh iloveit :) Supernice.
Jag vakande ju iofs inte på bästa sett, men det gjorde inte så mkt för restan av dam blev ju nice :)
Strax innan 12 möte jag Vera i centrum och vi sprang in på konsum, eller juste nu mera coop -.- sen typ ett par år tillbaka, men säger konsum ändå, typ vanesak, aja..
sen mötte vi Gurra och Simon innan Sixten kom lite efter xD
Vi stack till Mälarhöjdsbadet :) Jag fick välja, mellan de och sätra..
Vi badade och hade skit mysigt. Jag hoppa från femma! STOLT! (a)
En körde vi girs med tennisboll i vattnet, vilketslutade med att killarna barupp oss och vattenkrig :)
mohaha, tjejerna vann! näästan.. men det va ju två mot tre... (aa)
Vi gick till lyran för att köpa glass typ gemon skogen ? det tog iaf jättelångtid och marken va inte jätte fräch occ vi gick barfota ... haha men kul va det :)
Sen stack vi hem, och han bara hem och vända innan jag stack till Sixten och tog sälskap med honom typ te skolan inann Gurra, Simon och Gurras pappa hämta upp oss och vi åkte till Heroncity och chillade lite innan ICE AGE 3 började ;)
Den va fett skön (a)
Sen skjusade min pappa oss till skolan när vi hittade den nya lekparken klar :) haha
stuttsmatta, ( den söög ) klätteraställning och massa nice, fast det såg rolifgare ut än vad det var.
Vi träffa Axel och Joel där och typ chilla och körde bluff ;)
Oj va detaljerat det blev men aja, nu ska jag göra ett bildcollage på kim tror jag, för att hämnas på det hon gör på mej (a)


Vera på stranden på väg till lyran :)


Simon, ( står för att en del bilder blev suddiga -.- )


Gurra och Sixten ;)


Sixten på väg ner (a)


Simon på en typ surrgrej xD


Sixten i gungan :)


Gurra hoppar hopprep ;)


Sixten och Simon


Och sist en suddig bild på Gurra

Kommentarer
Postat av: vera

2009-07-04 @ 00:34:44
Postat av: Vera

ahhaha ful bild:p ledsen att jag banga:/

2009-07-04 @ 00:36:12
URL: http://fishstickers.blogg.se/
Postat av: kimpan '

du härma mig din bitch ;o

haha nej driver hoeny .

saknar sjuuuuukt efter dig .

i know that u love me biatch ;D

se u later <3

2009-07-04 @ 10:54:16
URL: http://kiimpans.blogg.se/
Postat av: sixten

haha aa det var kul igår:P <33

2009-07-04 @ 12:31:25
Postat av: kimpan u know (;

http://kiimpans.blogg.se

säg hejdå på min blogg för imrn åker jag te cypern i 8 days . kmr sakna alla asa mkt ; o

så ni är fan skyldiga mig ett hejddå , komentera på bloggen ( a )

i know that u love me , ( noot xd )

pussisar .

2009-07-05 @ 12:03:47
URL: http://kiimpans.blogg.se/
Postat av: Norea

Söta bilder! :D

2009-07-06 @ 19:12:19
URL: http://www.betongpopcorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0