Trötthälsning xd

DAGENS LÅT:  Be with you - Enrique Iglesias
DAGENS KLÄDSEL: ljusa jeans-H&M, svart t-shirt med knappar-freeze, svartlinne och ljusgråtjocktröja-H&M.
DAGENS DUSCH: Kommer strax ;)
DAGENS FRISYR: toffs + hårnål..
DAGENS MAT:  nudelsoppa, en cibata med tomat och brie, bubbelvatten, en Mcsalad Grekisk, fanta, glass xd
DAGENS HÄNDELSE: Packat, tagit fästingspruta, handlat och packat mer xd
DAGENS FAVORIT: hittade hörlurarna :)
DAGENS VILL HA: kärlek! (a)
DAGENS SAKNAD:  Emma Jiredal §
DAGENS ÄLSKLING: min mobil xd
DAGENS COOLASTE: att jag faktiskt såg adrian xd ( tror jag haha )
DAGENS SKÖNASTE: ehm,, (igår av det iaf sixten på kvällen xd)
DAGENS SÖTASTE:  mamsen med galss runt munnen (aa)
DAGENS BÄSTA HÄNDELSE: Venne om det va inte någon toppen dag idag xd dåligtväder och booringsaker xd

en liten lista om min booring"a" dag .. (aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0