Strömavbrott.

Haha, dom flesta i hägersten fick nog sin ström utsalgen i morse.
Vilken fail. :)
Hos oss va det lite komiskt. Min syrra satt med sin kompis och kolla på film och trodde proppen hade gått när allt blev svart på tv. Och försökte fixa det. Men igen propp hade ju gått. Och mamma hade sagt åt mej att baka cibata bröd vilket vi häll på med och dom gäste och skulle in i ugnen om bara någon minut. Men det gick ju inte.
Jag och mamma sprang runt i huset med ficklampor och kollade elrummet och mamma gick ut för att ringa för hennes mobil typ dog... :S
Men sen när hon skulle in insåg hon att portkoden gick på el, haha. men som tur va kom jag precis då.
Annrs skulle de varit lite kul xd
Haha, jag fick masas sms under strömm av brottet vilket va lite kul. Det stod typ. Har eran ström oxå gått och sånt på alla. haha :) Men det va kul att höra av folk som jag inte träffat på hela lovet.
Aja. Strax ska jag äta och sen åka och antagligen vaccineras mot fästing innan jag i morrn åker till de fästing bebodda Åland. Vi sak typ oxå växla pengar och fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0