SICK OF TIERED.

ååh, jag är sjukt trött, menmen, snart får jag sova ;)
Idag åkte Kim hem, fast hon egnetligen skulle göra det i morrn, men hennes pappa sakna typ henne :)
Men veckan har varit underbar älskling, Du, jag och Nina är vekligen "riktiga" syskon,
Jag älskar er! Haha, vi till och med bråkar som syskon och påpekar sjuka saker, som att Kim inte han äta sandwichglassen normalt, hon biter jöö av det bruna först :O haha.
Fast kommer ju träffa er igen på torsdag :) Fast typ i skåne! Med alla andra :)
Fyra dagar med allihopp är helt underbart, (a) fast bara fyradagar om året :O
Kim väckte båda mej och Nina prick åtta! För att kunna vara i parken nio som vi lovat Sixten och Gurra. Hur det nu gick till ;) Men efter vi mött dom gick vi ner till priren och prata lite och Kim sommna på bryggan och vi andra låg och vila. typ.
Sen gick vi upp till Parken vid Mälarkrogen och va där ett dag, innan vi nästan hungrat ihjäl! Vi hann inte äta frukost (a).
Vi sa hejdå te Sitxen och Gurra och gick hem och gjorde Chicknnuggets och nudlar ;) höhö bra blanfning xd
Efter vi kört Kim te tåget och Nina hem för att packa, så gick jag te Joanna och hon hade fått fin nya mobil, en superfin lila sak :) Vi kolla de på filmen Emma & Daniel, mötet som vi hade läst i skolan och så målade hon min naglar super fint. :)
Fanska manikur, :)


Älskar er sis' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0