RASIE YOUR VOICE

Den filmen med hilary duff, såg vi i natt och engång till senare med joanna och emma oxå, fast inte riktigt hela.
Från början v det tänkt att alla skulle ta med filmer och så skulle vi kolla igenom massa.
Men så blev det inte riktigt, först gjortde vi smoothie :)
- Min A knapp laggar -.-
aja, sen chillde vi och snckade massa och typ lyssna på musik.
I morrn kommer NINA ! :) Och då blir det jöö, harry potter med kim, emma och nina. joanna kunde inte,
hon hde redan sett den, och sa att hon tyckte den va bra och sorlig :O
hoppas jag inte grinar som till rasie your voice :'O
ååh, lääängtar tills i morrn.
Men sen ska vi träffa Sixten oxå som hon hem i dag och det gjorde Hugo B oxå !

Blev lite kär i mina youtubeklipp, så det kommer ett i dag med, soundtracken från rasie your voice, sorry att
jag tjatar om den filmen, men den är jättefin, och sorlig, kanske lite av en film en del skulle kalla tjejfilm, men värd att se. :)



xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0