När kommer regnet då ?

Hejsan hoppasn ;)
Sitter här och tjockar mej med en centerrulle, har faktiskt några kvar sen jag vann stjärnvistenm 27 centerrullar, men det va ju ganska länge sen. Jag menar bara för typ en och en halv vecka sen vann jag ju en stjärnvinst i kexchoklad, nästan 40 st. Och dom är ju borta. Hällde i mej kexchoklad, ( som jag egntligen inte gillar.. ) när jag var i göteborg.
Alla hjälpte ju till att njuta men ändå blev det kvar när jag skull eåka hem, så det lämnade vi till Clara och Emma att ha kvar, efter som det bara skulle smälta i bilen.
R¨åkade börja äta från fel håll på rullen så bjudbiten är kvar,
vem vill ha den ? ;)

Juste igår träffade jag Linnea och Oskar, Oskar som varir i malysia ett bra tag va inte lite brun, och linnea som varit på kollo i tio dagar och verkade haft ganksa roligt med tankte på att hon och agnes u har varit busungar ;)
Linnea åker igen i morrn ( oksar oxå kasnke,, kommer inte ihåg xd ) Men linne aär typ borta nästan restan av lovet, kommer sakna dej älskling. <3

Idag efter mycket "hit och dit" träffade jag Sixten, Simon och Gurra.
Vi chillade lite i centrum och testade "memorera- förmågan" innna vi stack för att hyra en film som vi kollade på hos sixten. När vi lämna tillbaka den gick vi till lugnet och klängde runt som apor i den nya klätterställningen som typ har djungeltema känns det som :) haha skit kul, men ganksa läskigt på en del ställen :P
Det va ganska högt där man skulle balansera på samla rep och hänga sig under och hålla på :P

På tisdag åker jag till Åland och kommer vara borta i max tvåveckor. men är absolut hemma senast till den 19 då Kim kommer. läängatar jätte mycket! Juste, åland ligger ju i findland och där är det säkert jätte dyrt att smsa -.-

Pusspuss :)



ps, rubriken betyder inte att jag vill ha regn, bara det att hinmlen va grå hela dan och bara väntade på att släppa alla vattendropper, men det började aldrig regna :) §

Kommentarer
Postat av: sixten

haha jag vill ha bjudbiten:P<33

2009-07-05 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0