Myskväll.

Pjuuu, kom nyss hem efter att ha sprungit typ från grusgången xd.
Med linnea och my. I morse, eller ja vid ett stack vi och letade nya skor te mej efter att mina paja när jag och kim va på stan :O
Men vi hittade inga, så det blir att leta mer en annan dag, ist hittade jag en blå tröja och ett hårband med en rosa blomma, båda från H&M. Sen åkte jag hem och mötte Emma, Calle, Sixten och Gurra och gick te Emma där vi myste med hennes katter, " trekatter" , gud va dom va söta när Calle höll i dom två, höhö.  Efter de gick vi  till rampen och sen parken xd.
Vi hade skit kul vid den där saken som snurrar xd, den man står på, haha, (iaf, har lite bråttom efter som min säg är full av kläder efter att jag snabb packade innan middagen xd. )
Sen bestämde vi att vi skulle ha myskväll och alla stack för att hämta pengar och äta middag, innanh vi träffade vid västertorp vid åtta, fast Sixten och Gurra kom tjugo över, hur dom nu lyckades, så jag emma och calle hade redan kolla t alla filmer typ innan dom kom :)
Sen efter ett tag gick vi te Sixten och kollade på filmen som inte va den bästa som jag sett, men Calle hade sagt att dne va bra xd. fattade typ inget efter som jag först snacka jätte mycket med emma, och sen när linnea och my kom blev det inte mer tid te filmern, när alla satt sig så satt man INTRÄNGD, mellan linnea som ville luta sin men så mkt hon kunde åt mitt håll och Calle som man försökte att inte sitt på efter som men hade hela linena på andra sidan, allstå skit trångt och varm !
Sen kolla vi på filmen, haha nää skoja, vi typ titta inget alls bara skratta och kittlade varann, calle va nog kittligast, fats han hänades helatid xd.
Men nu måste jag värkligen fixa tills i morrn, då jag åker te kinaträffen!
Kommer hem på söndag igen. då måste jag träffa alla igen,
FINNS PÅ MOBILEN, RING OCH MESSA SÅ MKT NI KAN !
Saknar er redan :) <3

xxxx


trekatter <3   ( emma bild, min blev bättre men har inte laddat in den xd ) höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0