Minigolf.

I dag va det meningen att en liten bit av Crewet skulle ses, Jag, Emma, Calle och kanske Max.
Men Calle blev typ tvingad av sin mamma, till hans land, så jag träffade Natha vid minigolfen vid fyra ist, efter att ha gjort lite potatisbullar te mej själv och kollat på Small People in the big World, elr något sånt (a' höhö.
det va faktiskt ganska mycket folk som spela :O
jag vann :) stolt så vann jag över Natha med hela 20 poäng xd. yeeah.
Sen köpte vi glass och snacka lite om sommaren, natha hade tydligen oxå¨varit på Åland bara två dagar efter mej, och oxå faktiskt köpt en paul frank tröja, like me fast rosa xd, haha.
Men dom hade varit där på rockoff festivalen, som vi var tvungan att precis åka ifrån.  :S

Kan inte fatta att det snart är augusti, jag menar augusti betyder slutet på sommar lovet, det är typ bara 25 dagar kvar, förra sommaren tyckte jag det gick liite segt i slutet då man näästan' blev lite raktlös, hur jag nu lyckades med det..
Men i år har allt gått sjukt fort, det känns som både som i går och för jätteläänge sen det va skolavslutning och mys.
Saknar alla som jag inte träffat på hela lovet. Så längtar näästan te skolan, inte själva skolan utan mer till kompisarna och faktikst lite till allt det nya, som att få gå hem och äta, skåp ( ääntligen ) och allt. Man blir lixom mer självständig i 7:an, elr hur ? På tordag åker jag iaf te Kina träffen vilket blir sjukt kul, har värkligen saknar er. tänk att vi bara träffas fyra dagar om året , men iochsörsig har vi sjukt kul då ;)
För er som jag inte berätta vad kinaträffen är, ( som jag typ gjort te allt ) Men iaf är det alla som blev adopterade samtidigt, samma resa som jag. Vi är fem som kommer från samma barnhem som jag, och typ 9 som kommer från ett annat, efter som jag kännt typ hela livet, och alla syskopn och föräldrar träffas en gång om året och tar upp nästan hela vandrarhem och har sjukt kul tsm, vi blir nästan 50 pers tsm allihop. Nästan som en storfamilj xd. och det är alltid klassat som i slutet av sommaren, ( första helgen i augusti ).
Och så jättefint väder har vi intye haft nu de senaste dagarna helelr :O.
Sommaren får inte gå mot slutet än.

(jag till höger och linnea till vänster)FELFELFEL jag te vänster och linnea te höger xd, i västerås, april.


xxxx

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv:Tack och tack för din fråga :)

2009-07-27 @ 22:00:34
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack för frågan, har nyss skrivi svaren :) Gå gärna in och titta!

2009-07-28 @ 16:45:13
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tycks om min nya design? kommentera!

ha en bra dag :)

2009-07-28 @ 17:55:06
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Monika

jag har haft lite stressigt på sista tiden, men nu ligger länkningarna framme :) Tack för rösten!

2009-07-28 @ 20:13:29
URL: http://monikafranzen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag älskar dig!

2009-07-31 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0