Ljusterö

...så hette ön vi åkte till precis efter vi hämtade upp kim på tc, eller rättare sagt, jag!
Pappa va sen och sa att vi skulle bli sena och att kim skulle få vänta lite -.-
Men jag " räddaren i nöden " haha skoja, men jag tog iaf tunnelb te tc och väntade med henne (a)
Sen åkte vi ut till våra kompisars sommar stuga, som ligger där på ljusterö.
Sen sov i över där och typ chillade, badade och spelade basket, för att ivan sonen som bor där spelade basket så vi hänkade ;) Jag vann faktikst över han en gång. STOLT ! :)
Sen åkte vi hem sent i går kväll, och nu har jag och kim KÄMPAT oss upp med alarm ( jag vet ingen man borde göra på sommaren ) för att hinna te felix till klockan tio :O
Hur han nu fick oss att gå med på det  ? ;)
Men nu ska vi iaf gå dit och sen åka och kolla om vi kan hitta några ny stuff ;);)
Ska bli riktig nice dag ;)
Bilder kanske kommer från ljösterö, iaf några på kim ;)


Summerfeeling'     - ser ni den underbart blå himmelen ? :)

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, det är INTE den sista harry-filmen x)

det kmr en 7:a oxå men den ska de tydligen dela upp i 2 filmer... :/

2009-07-28 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0