i-love-åland!

Japp, det stämmer, finfint väder va det oxå! Nästan hela tiden, förutom någon dag i början då vi va på vaåra kompisars ö i finska skärgården :) Wayne och hans familj, från midsommar...
Hos dom chillade vi i en mysig stuga utan el eller rinnande vatten... allstå dass.
Jag hatar dass, fast deras va ganska behagligt. fast jag använde det aldrig på dom tredagar vi va där. pjuu.
Vi rodde oxå ganska mycket, minst en gång om dagen, i en liten två-rodds-båt. Jag rodde fasktiskt minst runt halva ön varje gång vi rodde, stolt :) Sen tävlar ju Weyne i kajak, typ nyss i SM :O. aja, men vi paddlade lite, jag paddlade bara lite vid bryggan efter som kajaken va sjuukt smal! och vinglig, och till och med Weyne trilla i. men inte jag :)
Men nu är jag lite bättre på det. :)
Sen efter vi va hos dom åkte vi till ön Kumlige i den ållänska skärgården i ca 2 dagar och hamnade på en festival, där det va någon musik teater och några band som spela, :)
Sen ålte vi till själv ön Åland, där vi bodde i 5dagar ungefär och chillade på en trevlig kamping med massa sol och vakra klippor, och godmat! och så klart tältet, såå myysigt :D
Bilder kommer nog kanske någon lite efter som i något inlägg...

Men, jag funderar på att göra om hela min blogg, :O
inte bara design ohsånt, utan allt, innehållet bilder och allt annat, vi får se, men fortsätt läsa även om jag det :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0