Duktiga Signe.

Yeah that´s right, Jag har faktiskt varit riktigt duktig!
Jag har nämligen varit ute och sprungit! O.O
Okeej, inte jätte big deal, men ändå.
Jag jar läänge tänkt att jag måste börja springa ( efter att jag sluta på fotbollen ).
JAG HAR SÄMST KONDIS I VÄRLDEN!
Och vill inte ha sämst tid i skolan efter kopertestet när alla springer runt och bah, Vad fick du för tid ?
Förra året hade jag sjukt ont i höften och hälsenan, vet inte varför.. men jag har ont i hälsenan ibland, men höften ? aja..
Men jag sprand första omgången och typ Arivd och Max som sprang andra, ( alltså startade typ 5 minuter efter mej ) sprang om mej! och bah, komigen Signe :O
Såå dålig kondis har jag! Okej, jag kasnke inte ska gämför mej med dom, don tränar ju typ varje dag, handboll fotboll handboll fotboll, och jag ingenting, men ändåå!

Och kim och jag i dag på msn,
Hon bah: ååh jag är sjuktvarm! Sprang 4 km i stäck och sen poolen och dusch! ( på typ en halvtimme, kollade klockan )
Jag bah : :O:O:O duktiga kim ( typ )
Hon bah: och sen har jag ju gjort  ( typ ) 3 x 30 armhävningar, breda, smala, mellan.  3 x 30 sittupps, sidan, sidan, vanliga. och lalalal, massa saker typ plankan i 100 sek och bajsbajsbajs.
Jag bah : Ofta jag är en latis och orkar aldrig resa mitt feta rumpa ur soffan!
hon : hahah §

Sen bestämde jag mej för att sticka ut och springa xD
Någon gång måste man börja.
Jag och linnea skulle "träna" varje tisdag, men det blev ju lite siochså...
och jag skulle ju springa 3 gånger i veckan, jag tror jag gjode de i en vecka -.-
Och massa såna planer har jag haft, men nu ska det funka!

Kommentarer
Postat av: kimpan '

hahahaha gummsan då .

du får försöka komma ikapp mig , hhöhöhööh (a)

du glömde rygglyften o upphoppen , o massa .

men hahaha , när jag kmr te sthlm ska jag träääna diig iiiguuuh : D

miis yaa .

love yaa , kiss kiss honey (K)

2009-07-03 @ 10:58:17
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0