DRIVE IN LOPPIS.

I dag rinde Joanna klockan tio och väckte mej, höhö, men det är lungt.
Mamma hade bestämt att vi skulle åka på aktion i dag och Joanna hängde på.
Men mamma.. lite glömsk och så där, typ som jag. Glömde adressen hemma och vi hamnde på en drive in loppis i täby.
det va sjukt' mkt bildar ! flera rader och alla hade massa saker. Man kände sig jätte inträng för det va super mkt folk oxå och jag fick både ont i huvudet och mådde nästan lite illa. :O
men lite saker hittade jag som jag gillade och köpte för en liten peng.
En brun långärmad tröja, från H&M - 20 :-
Ett par jeans ( med en jättehög midja som jag inte gillar men som jag kanske kan få att inte synas )  från rocky 20 :-
Ett par röda örhängen som ser ut som en ros med en röd setn i mitten 20 :-
En silvring ögon penna 20:-
 Jag tror det va allt, tyvärr funkar det inte att ladda in bilderna.. :(

Men efter vi kom hem köpte vi en halvliter glass låda var, jag och joanna och smällde i oss.
jag tog hallon sorbe, höhö, det är såå sjukt gott (a) och med lite choklad sås blir nästan godare ;)
Sen kollade vi på Harry Potter och den Vise sten.
Efter att Joanna gått blev det oxå Harry Potter och Hemligheternaskamare och halv Harry Potter och Fenixorden.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2009-07-27 @ 20:27:01
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0