Chilla är nummer ett.

Härlig dag, fast det regnade typ i morse ?
Bara det finfina väder inte frösvinner, då kommer jag lakk ur (a)
Sommaren är sol och bad, inte regn, nää, nejtack.
Jag slappat hela dagen och varit en kortis te stan med pappsen för att typ lämna in syrrans dator och ta bilder till pappas nya körkort. Men jag har oxå gjort lite nytta, städade faktkist hela mitt lilla rum ( mkt ovaligt ) tillochmed damsög och allt sånt. Jag hatar värkligen och städa och mitt rum har sett ut som, jag vet inte vad den senaste tiden så bestämde mej för att städa, ( måste vara sjuk elr nåt ) aja, skönt att få det gjort.

Sitter nu hos mamma och ska strax äta. Är hos mammsen bara inatt efter som pappa sa gå båtvakt i natt.
Men i morrn ska vi iaf, jag pappa syrran och pappas kompis ( tror jag ) ut med den nya segelbåteb..
Ehm, ska bli ganska nice, förutom att jag tycker seglig är gansak booring och långtråkigt och sen för att jag inte kan segla... men det är därför pappas kompis kommer, för att läsa oss segla. Wish me good luck! Jag kommer behöva det!

Hitta en liten rolig grej xD

Rubiks kuben som är ett snäpp svårare, och jag som tyckte den som är 3 x 3 är svår :$

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0