älsklade filmer ;)

hihi, just nu sitter jag här och är jättemätt efter grillmaten och efterrätt, toppat på lite ny musik från elliot mobil ;)
Och gissa vad ? :O Joo, vi har fixat och lalala men iaf så ska vi köpa sex nya filmer för ca 200 :-
yaay! Och jag får välja två av dom och syrran två... ( blir nog scooby doo "/ ) och mamma två, lär bli intessant att fylla på dvd skåpet då vi ändå inte kollat på alla filmer som finns där, en film som är köpt för ett tag sen, typ ett år ? Är forest gump ( elr nåt sånt ) det är en av filmer som jag vellat se länge med det har lixom aldrig blivit av..
Tog med den till filmtajmen med Victor, Erlend, Sixten, Norea och Emma för ett tag sen och va nära även gången med Simon, Gurra, Sixten. Och har försökt några gånger hemma oxå, men det blir aldrig av, men hoppas snart kunna se den.. :P Någon som vet om den är bra ?
Aja, har nu lite brslutånget över vilka jag ska välja, samtidigt som jag försöker ringa Oskar på han komstiga landnummer som varken han eller jag fattar -.- men nu tror jag fick med riktnummer och allt ;)
Vi är dom två töntigaste fanen av Farmville och har nörat i tvådagar genom att plantera jordgubbar, ge varandra träd och stått på min ko, haha, somtidigt som vi snackar telefon, vi är ju hur sköna som helt Oskar ;)

Aja, måste kolla på alla filmer nu, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0