AKTIVERA MEJ XD.

Japp, jag har kollat runt lite och försökt hitta lite saker som skulle vara kul att börja på te hösten,
min klagande önskemål - Någonting man rör sig på! - Någont innom Musik/teater/dans (a) - Något roligt xd .
I guess, att jag inte har tid med att börja på allt, alltså typ 4 saker till plus scouterna som jag redan går på. ( vilket inte så något jag skäms över :* )
Men det jag hittat är. (förståss)
- vanlig, teaterkurs som den jag gick på innan fotbollen. lite tråkigt och vanligt efter som jag antaligen inte kommer in i samma grupp igen -.-
- Musikdrama kurs
- Musikalkurs ( musik/sång/teater)
- Musikalkurs ( Dans/musik/teater )
- Teater film
osv...
Vi får se vad det blir, någon som har lust att börja i något av det här med mej ? :)


Bjuder på en bild på mej från scouerna när jag gick i fyran, eller trean.. xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0