"you must be an angel in disguise"

ååh, jag är så klantig! Haha, tog faktiskt med mej kameran till globen, men.. minnes kortet va hemma.. great.
Men fotade med min mobil, men hinnar inte sladden -.-
Men ska hämta den typ snart^^
Innan jag åker till fjällen, då kan ni få se ;) Inte för att de är direkt fina bilder, egntligen, jättefula bilder på mej, dåra.. Men dom hamnar nog på bloggen ändå, när ajg kämpa så för dom ;)
Gjorde typ ingenting till klockan fyra förutom att äta och duscha typ.
Fyra mött jag Matilda som i går och vi åkte in till globen, och sen fick vi samma kläder som i går och lite mer avslappnade och vana eller vad man ska säga sålder vi program. Hade lite roligare i dag, efter som vi kände dom andra lite mer, Amanda och Judit och gick tydligen i 9:an. Aja, fast sålde gjord det nog bätte i går :)
Sen åkte vi hem när vi var klara vid halv åtta så där :)
Så vi sålde i ungefär en timme innan och sen kollade vi lite när föreställningen börja och snacka med Amanda och Judit när föreställningen var i gång i typ en timme sen sålde vi i pausen oxå, på tjugo minuter :)
Så nu har jag tjänat 400:- på dom har två dagarna! :)
Väl behövda pengar, för i morrn ska jag ställa alarm och gå upp och packa till kryssningen och sen ska jag och Emma snabbt till skärholmen och fixa lite mellandagsrea-shopping och fördelseddagspresenter till min syrra som fyller år när vi är i fjällen :)
Läängtar så sjukt mycket! Jag och Agnes i kläppen i femdagar, hääärligt!

Så tvyärr blir inga bilde i dag ^^
- Någon som har en data sladd till en Nikon Coolpix S220 ? Snälla ? (a)

PICS IS HERE :)



Vackra bilder right, hoppas du är nöjd matilda, jag ser ut som en koooooooo! USCH!  


Kommentarer
Postat av: matilda

VA FAN DU SER UT SOM EN KO????!!! du ser inte ut som en ko, däremot ser jag ut som en jag vet inte vad men nu har vi iaf bevis på att vi faktis var där xP

2010-01-06 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0