Underbart!

Åååh. Jag älskar verkligen julen! (a)
okej, jag ska sluta tjata om det, men är det ingen som håller med om att man inte kan få nog av julen!?
I morse vaknade jag först av alla "Godjul-sms" Men valde att somna om efter jag skickat i väg mina, sen kommer min syrra in och påminner mej ordentligt att det är julafton.
Skottade, lagade mat och städade innan mamma och farmor kom och vi åt en jättegod jullunch, sen blev det klappar och Kalle Anka. Nu sitter jag hos mamma och håller på med mina presenter :)
Själv gav jag tre saker till alla, stolt att jag fick i hopp allt.
Men det blev bra :)
Fast jag glömde ta ut minneskortet till kameran ur datan och hittar inte kamra sladden så det blir inga bilder idag :(

Men jag fick massa fina saker!
En ängel, två ljusglas ( till mitt nya rum, till ljusen jag köpt ), en kudde, två vita korgar och en speciell fotoram oxå till mitt nya rum. Sen fick jag en rosa ipod nano, den nya med videokamera, och högtalare till, boken "om jag har din röst", trosor, underställ och en kofta :)
Tack, mamma, pappa, syster och farmor
.

I morrn blir minijul :)
Då kommer min faster och hennes man och alla från i dag och fikar, funni. Men nu ska jag inte skriva mer, tv:en väntar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0