SNÖ|SNÖ|SNÖ|SNÖ|SNÖ|SNÖ|

Goossh! Kolla ut! Det bara faller mer och mer snö, Stora snöflingor och det slutar aldrig!
Granen är färdigklädd, ljusen är tända och det baks knäck! Yummi, sen blir peppisar :)
- Det luktar knäck! Gud va härligt! Och julmusiken är på :)
Jag måste ut sen, i alla snö. Jag vill åka skidor! Men jag måste välja vilka jag ska köpa först, just nu lutar det mot dam.. Men jag vet inte -.-
Sen är jag upptagen med Facebook, kan inte slita mej, la upp ett tar "gamlatider" Foton i går, och gus va alla komenterar.. Men det är väl kul :)
Sen la hanna upp en bild för att hämnas, jag känner mej så vaacker på den bilder.
Alla måste kolla mitt album "Gamlatider" på facebook. Massa taggade!
Så man såg ut när man va liten ;/

Skolavslutning 2005. - Jag slutar tvåan ;D


Kommentarer
Postat av: linn

du var ju så gullig på bilden när du sluta i tvåan!

Postat av: oliviia

Gud vad söta ni var och små!;-D <3<3<3

2009-12-23 @ 19:35:10
URL: http://flickaniskorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0