skolbio

I dag var det skolbio som rubriken nog säger själv, Coraline eller nåt sånt hette filmen.
Ganska tråkig! Animerad och ganska äcklig, eller asså de va typ en värld som lura henne och i den världen hade alla knapp ögon.. lalal okeej det låte helt konstigt. Inte den bästa jag sett men inte den sämsta. Men långtråkigt, aja, svårt att förklara ^^
Nu pluggar jag som en idiot, eller ja, man är ju ingen idot när man pluggar men jag pluggar iaf, sjukt mycket.
Det är 53 oregelbundnaverb som ska böjas och allt ska kunnas till i morrn, då äre engelskaverb prov.
Min favorit -.- absolut!
Innan bion hade vi bara mys med klassen, eller vi gjorde typ sammarbetslekar och sånt.
Men efter alla tröttnat slutade de i massage! härligt!
Imorrrn äre fredag! Äntligen och sen äre sista skolveckan innan jul!
Som ni kanske märkt till höger ---------->
Så är det bara 13dagar kvar till jul! Och jag har inte börjat med alla presenter! ;O
Tiden går så sjukt fort, redan den 10:e!
Aja, nu måste jag plugga, inga mer inlägg i dag iguess.
glöm inte, ikväll äre Glee ;)

 
Kofta från 157. Linne frå London. Jeans från Cheap Monday. Smycken från Glitter.
Spana in min syrras sjukt snygga hellokitty märke som satt mitt på spegeln ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0