Sims 2


I natt sov Vera här :)
Vi hade typ inget och göra, hitta inte en ända bra film, då vi nörda Sims2.
Vilka minnen, jag verkligen typ avgudade spelet som mindre. Haha.
Men nu har min syster det, så de va typ de ända vi gjorde till halv fyra. ( y )
Då insåg vi att vi var tvunga att gå upp typ tio för att kolla på skidor till mej.
Fast nu på morgonen ångrade såklart pappa sej, precis efter vi redan gått upp :)
I dag blir skärholmen för de sista in köpen, och sen blir bio. New Moon.
Vi har typ sen innan premiären bestämt men det blev aldrig av, Men nu så.
Haha, jag tror vi typ är sist att se den filmen :)
Men nu har jag höga förväntningar, alla säger ju att den är jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0