Pulka!

Efter man hade sagt hejdå till alla i skolan så gick jag, agnes, filip och arvid till honom och åt lite lunch och tog det lungt innan vi klädde på oss ordentligt, men dubbla mjukisar och riktiga vantar och allt för att möta upp några kompisar vid lungnet för att åka pulka och snowboard. Eller, asså backen är ju ganska minimal men Arvid och Hugo och nån mer åkte lite :) Vi andra tävlade om de få sakerna man kunde åka på. Vilket slutade med att när jag hade den bästa hoppade Calle på mej när jag åkte och åkte ner med mej och sen tog Snoeboggin eller vad de var och sprng upp och åkte och då hoppa jag på hans och så höll de på men alla pulkor och saker. Haha. Sen hittade vi ett berg och körde herren på teppan i alla snö. Efter dom det är riktigt kallt typ - 10 grader och sjukt mycket snö, över knäa för det är som mest! :O
Haha, sjukt kul. Men sen gick vi hem vid fyra efter att varit ute där i typ två och en halv timme. Fast när vi kom till arvid, bara jag,han och agnes nu. Så hade vi inga nycklar. Så arvid ringde sin mamma. Och efter typ en halvtimme kom hon, fast hon hade inte heller sina nycklar så efter typ enhalvtimmer eller mer till kom hans pappa som räddaren i nöden, Alla va rikigt kall då! Men Arvids mamma hade köpt maränger på Nästan Hemma som vi åt :) Men nu är jag hemma, och tinar upp lite till, jag vet inte hur det går till med mina fötter är sjuktkalla även fast jag kom hem för typ en timme sen :O Inga pics, sorry :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0